Favorilerim

10.Mar.2017  Düsseldorf / Almanya

Henkel, Beauty Care iş birimini daha da güçlendirecek

Henkel, Meksika ve ABD'de Profesyonel Saç Bakım İşini Geliştirecek

  • Henkel, lider markalarla portföyünü genişletecek.
  • Profesyonel Saç Bakım işini daha da güçlendirecek.
  • Meksika ve ABD'deki pozisyonunu önemli ölçüde geliştirecek.

Henkel, merkezi Guadalajara Meksika'da yer alan; ABD, Kolombiya ve İspanya'da  bağlı şirketleri bulunan Nattura Laboratorios, S.A. de C.V. şirketinin satın alımı için anlaşma imzaladı.  

Henkel, bu satın alımla Profesyonel Saç Bakım işini büyük oranda geliştirerek, gelişmiş ve gelişmekte olan piyasalardaki ayak izini daha da genişletecek. Bu işlem, Henkel'in ana kategorilerinden biri olan Profesyonel Saç Bakım alanında, lider markalardan oluşan bir portföyü içeriyor. En önemli markaları Pravana ve Tec Italy. Satın alınan firma 2016 mali yılında, 100 milyon Euro'dan fazla satış gerçekleştirmiş bulunuyor.

Henkel'in CEO'su Hans Van Bylen: “Bu satın alım, cazip pazar ve kategorilerde pozisyonumuzu güçlendirme stratejimizin bir parçası. Profesyonel Saç Bakım işimizi Meksika'da genişleteceğiz ve marka portföyümüzü ABD saç uzmanlığı pazarında güçlendireceğiz.” şeklinde konuştu.  

Henkel'in Beauty Care İş Biriminden Sorumlu Başkan Yardımcısı Pascal Houdayer ise “Nattura Laboratorios”un yüksek performanslı ve kaliteli markaları, Beauty Care iş birimimiz için çok uygun. Profesyonel Saç Boyaları kategorimizi tamamlayacak ve Henkel'in bu iş alanında 3. sıradaki global konumunu güçlendirecek. Bunun yanı sıra bu işlem, cazip Latin Amerika pazarında daha fazla büyümemiz için platform sağlayacak." açıklamasını yaptı.

Taraflar, işlemin herhangi bir finansal detayını açıklamama konusunda da anlaştı. Satın alım düzenleyici onaylar da dahil olmak üzere, geleneksel kapanış koşullarına tabi olacak.


Nattura Laboratorios, S.A. de C.V. hakkında
Nattura, Meksika'da kurulmuş ve temel bağlı şirketleriyle ABD, Kolombiya, Latin ve Kuzey Amerika piyasasında hizmet veren bir saç bakım şirketidir. İş hayatına 1982 yılında başladı. Temel markaları Pravana ve Tec Italy olmakla birlikte, ağırlıklı olarak profesyonel saç bakımı alanında faaliyet gösterir. 2016 yılında 100 milyon Euro'dan fazla satış gerçekleştirdi.