Favorilerim

Marka Katılımı 

Henkel’in sürdürülebilirlik stratejisi doğrultusunda kurumsal katılımına ek olarak, markalarımız da sosyal iş birlikleri kurmaktadır. 

İş ortaklarımız ve çalışanlarımız hayatın tüm alanlarında ve sosyal iş birliklerinde sürdürülebilirlik açısından çok önem taşımaktadır.. Fritz Henkel Stiftung ile iş birliği içinde markalarımız ürün ve deneyimleriyle destek olur. Hem günlük iş faaliyetlerinde hem de içinde bulunduğumuz toplumlarda bilgi, beceri ve adanmışlıklarıyla fark yaratarak, sürdürülebilirliğe katkıda bulunurlar. 

“Hayata on kat değer kat”

Gliss, Watsons ve Türkiye İş Kadınları Derneği (TİKAD); kadınlarımızın meslek kazanarak, iş sahibi olmaları için güçlerini birleştirdi. Projede; Aslı Şen, Demet Sabancı Çetindoğan, Didem Çapa, Feryal Gülman, Prof. Dr. Neşe Kavak, Nilüfer Bulut, Saba Tümer, Sema Güral Sürmeli, Şükran Güzeliş ve Tülin Şahin'den oluşan 10 başarılı kadın 10 farklı çanta deseni tasarladı. Çantalar, Watsons mağazalarında satışa sunularak, geliri TİKAD'ın "Kadınlara Meslek Edindirme Kursu"na aktarılacak ve kadınlar Watsons mağazalarında çalışma fırsatı için değerlendirilecek.

“Birlikte küçücük yüreklerde kocaman umutlar yaratalım”

Türkiye’de her yıl 0-17 yaş arası 3.000 çocuğa kanser teşhisi konuluyor. Tekrarlayan vakalarla birlikte bu rakamın 5.000’lere kadar yükseldiği öngörülüyor.

Kampanya süresince CarrefourSA’dan alınan Persil, Tursil, Vernel, Perwol, Pril, Bref, Dixi ve Clin ürünleri ile Kanserli Çocuklara Umut Vakfı’na (KAÇUV) destek verildi.

Böylece KAÇUV tarafından oluşturulan ve çocuklarının tedavisi için şehir dışından İstanbul’a gelen, maddi durumları yetersiz ailelere ücretsiz olarak konaklama ve gıda gibi sosyal imkanlar sunan Aile Evi’nin sürdürülebilirliğine ve sayısının çoğalmasına katkı sağlandı.

“Benimle oynar mısın?”

Schwarzkopf markası ile Watsons’un da destekleriyle AÇEV ile anlamlı bir işbirliğine imza atıldı. Bu işbirliği kapsamında 2 Temmuz – 5 Ağustos 2015 tarihleri arasında Watsons mağazalarından yapılan her 20 TL’lik Schwarzkopf alışverişine, AÇEV tarafından hazırlanan Nostaljik Oyunlar seti hediye edildi. Her bir oyun, daha çok çocuğun AÇEV’in okul öncesi eğitimlerinden faydalanmasını sağladı.

“Tursil’in Akıllı Çocukları"

“Tursil’in Akıllı Çocukları” kampanyası ile Anadolu’da ihtiyacı olan okullara kitaplık ve kütüphane kuruldu. Proje kapsamında Tursil markası ile 75 kitaplık/kütüphane kuruldu. Böylece kitaba ulaşmakta zorluk çeken çocuklara okuma sevgisi ve alışkanlığı kazandırılması amaçlandı.

“Loctite Ormanı”

Daha yeşil ve yaşanabilir bir dünya için yetkili bayilerden alınan kampanya dâhilindeki Loctite ürünleri için her bir müşteri adına Konya’daki Loctite Ormanı’na bir ağaç dikildi.