Favorilerim

Ödül ve Dereceler

Performans kültürümüzün kanıtları

Henkel her yıl 80’in üzerinde ödüle değer görülür. Henkel’in müşteriler, distrübutörler, kurumlar ve diğer paydaşlarından aldığı ödüllerden bazıları;

Ürünler ve İnovasyon

Gliss markası ikinci kez “The ONE Awards”ı aldı

Marketing Türkiye dergisinin Akademetre işbirliğiyle düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” nde Gliss, 2016 yılında marka algısını en fazla artıran kurum ve markalar arasında yer alarak, Kişisel Bakım kategorisinde ikinci kez ödül aldı.

Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri

Henkel Türkiye Beauty Care İş Birimi, 2016 Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri’nde “Yılın İş Ortağı” seçildi.

Arçelik’ten “Look Further” ödülü

Arçelik’in düzenlediği 2016 Global Supplier Summit gecesinde Yapıştırıcı Teknolojileri Genel Endüstri, Endüstriyel Montaj (Industrial Assembly-IA) Bölümü kalite ve verimliliği artırmaya yönelik geliştirmeleri ve önemli miktarda enerji tasarrufu sağlayan çözümleri ile “Look Further” kategorisinde ödül aldı.

Amerika'da 2017 "Yılın Ürünü" ödülleri

İki Henkel markası Schwarzkopf Keratin Color ve Snuggle Plus SuperFresh ilgili kategorilerinde “Yılın Ürünü” ödülüne layık görüldü. Yılın Ürünü kazananların araştırma ortağı Kantar TNS tarafından gerçekleştirilen ulusal temsilci anketinde 40.000 tüketicinin oylarıyla desteklendiği, ürün inovasyonu için tüketici oylarıyla belirlenen dünyanın en büyük ödülüdür.

Fransa'da "2017 Yılının Ürünü" ödülleri

İki yapıştırıcı ürünü; Rubson Re-New ve Loctite Super Glue 3 Perfect Pen “Elu Produit de l’Année 2017” töreninde ödüle layık görüldü. Her yıl 10.000'den fazla tüketici üç kritere göre tercih ettikleri ürünlere oy veriyor, bu kriterler: inovasyon, caziplik ve memnuniyet.

Sırbistan'da 2016 "Superbrands Ödülü"

Henkel Sırbistan; bilinirlik ve itibar, uzun süreli istikrar, güvenilirlik ve kurumsal sorumluluk olmak üzere üç ana performans göz önünde bulundurularak Ceresit ile ödüle layık görüldü.

2016 "YouGov/Handelsblatt Yılın Alman Markaları" 

"Yıkama & Temizlik" kategorisinde (toplam 31 kategori ve 900 marka arasından) Persil 2016 yılının markası seçildi.

Sürdürülebilirlik

2016 Dünya Dow Jones Sürdürülebilirlik Endeksi’nde yer aldık

Henkel 2016 yılında Dow Jones Sürdürülebilirlik Endeksi’nde (JSI World) yer almıştır. Dünyadaki 2.500 büyük şirketten sadece yüzde 10’u DJSI World listesine seçilmektedir.

Keşif Dünyası’na ödül

Doğrudan Pazarlama İletişimciler Derneği tarafından düzenlenen 2015 Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde Henkel Türkiye’de Keşif Dünyası projesi ile Lansman Aktiviteleri dalında ödüle layık görüldü.  

2016 Henkel "Dünyanın En Etik Şirketleri"nden biri ünvanını aldı

Henkel dokuz yıl arka arkaya, kurumsal etik ve yönetişim alanındaki en iyi uygulamaları destekleyen Birleşik Devletler merkezli bağımsız bir kurum olan Ethisphere Enstitüsü tarafından, "Dünyanın En Etik Şirketleri"nden biri unvanına layık görüldü.

Henkel 2017 RobecoSAM Altın Sınıf Ödülü'nün sahibi oldu

Henkel, Altın Sınıf Ödülünü ve sürdürülebilirlik başarıları dolayısıyla “Industry Mover” ödülünü almıştır. Ayrıca "2017 Sürdürülebilirlik Yıllığı”na dahil edilmiştir.

Marka Değeri

Henkel "Dünyanın En Beğenilen Şirketleri" arasında 2017

Henkel, Fortune Dergisinin "Dünyanın En Beğenilen Şirketleri" sıralamasında, “Sabunlar ve Kozmetikler” endüstri kategorisinde, altıncı sırayla dünyanın en saygın şirketleri arasında yer aldı.

Henkel 2016'da ilk 50'ye giren tek Alman şirketi

2016 yılında Henkel, OC&C danışmanlık şirketi tarafından gerçekleştirilen "tüketici ürünleri pazarındaki trendler ve stratejiler" araştırmasına göre dünyanın en büyük tüketici ürünleri üreticileri arasında bir kez daha ilk 50'ye giren tek Alman şirketi oldu.

"Unicepta CEO Sıralaması " 2016 en iyi medya imajı

Hans Van Bylen tüm DAX30 CEO'ları arasında en iyi medya imajına sahip CEO seçildi. UNICEPTA Medienanalyse GmbH, izleme, medya analizi, araştırma yeterliliği ve iletişim danışmanlığı hizmetleri alanlarında global lider bir tedarikçidir.

“Top Gewinn" 2016 İmaj Başarı Sırası: Henkel CEE

Henkel CEE, Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve yetenekli kişiler için kariyer olanakları gibi kategorilerde ilk yediye girdi.

Cazip bir işveren

Henkel 2016’da “Dünyanın En Beğenilen Şirketleri” arasındadır

Fortune'un  " Dünyanın En Beğenilen Şirketleri " sıralamasında Henkel, içinde bulunduğu “Sabun ve Kozmetik” endüstrisi kategorisinde yer alan en itibarlı şirketlerden biri olarak dördüncü. sırada yer almıştır.

Üstün performans "2016'nın En Çok Tercih Edilen İş Vereni"

Henkel Almanya dünyanın en iyi işverenlerinden biridir ve altıncı kez "En İyi İşveren" unvanı ile ödüllendirilmiştir. 2016 yılında Henkel Çin de ilk kez “En Çok Tercih Edilen İşveren Kuruluş” onayı almıştır.

Dijital kariyer kanallarına yönelik en yüksek puanlar

Henkel, piyasa araştırması şirketi Potentialpark tarafından, dijital İK iletişim kanallarına yönelik en iyi derecelerle ödüllendirildi.

Henkel stajyerlerin ve mezunların gözünde en iyi işverenler arasında

Almanya'nın stajyerlere yönelik en kapsamlı işveren kalitesi ve marka itibarı anketi olan CLEVIS Stajyer Memnuniyet Raporu'nda, Henkel "Yıldız" unvanını alarak, ilk 30 şirket arasına girdi.

Randstad Ödülü: Henkel Rusya

Henkel Rusya'da "En Cazip İşveren" olarak Ranstad Ödülü'nü aldı. Bu ödül 2000 yılından beri yıllık bazda verilmekte olup, uygulanan anket dünya genelindeki en bağımsız ve büyük ölçekli çalışma olarak kabul edilmektedir. 

trendence “Mezun Barometresi”ne göre Henkel ekonomi öğrencileri tarafından tercih edilen işveren

Avrupalı ekonomi öğrencileri, en beğendikleri 500 işvereni belirttikleri Yıllık online "Mezun Barometresi" anketinde, Henkel Avrupa'da ilk yüz arasında yer aldı.