Menü
Ara

Ödül ve Dereceler

Performans kültürümüzün kanıtları

Henkel her yıl 80’in üzerinde ödüle değer görülür. Henkel’in müşteriler, distrübutörler, kurumlar ve diğer paydaşlarından aldığı ödüllerden bazıları;

Ürünler ve İnovasyon

Amerika’da “Product of the Year 2018” (Yılın Ürünü 2018) ödülü

İki Henkel ürünü – Schwarzkopf’un Gliss Ultimate Repair Anti-Damage Mask ve Purex’in Crystals Botanicals ürünleri 2018 için Yılın Ürünü olarak seçildiler.

Fransa'da "2017 Yılının Ürünü" ödülleri

İki yapıştırıcı ürünü; Rubson Re-New ve Loctite Super Glue 3 Perfect Pen “Elu Produit de l’Année 2017” töreninde ödüle layık görüldü. Her yıl 10.000'den fazla tüketici üç kritere göre tercih ettikleri ürünlere oy veriyor, bu kriterler: inovasyon, caziplik ve memnuniyet.

Gliss markası ikinci kez “The ONE Awards”ı aldı

Marketing Türkiye dergisinin Akademetre işbirliğiyle düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” nde Gliss, 2016 yılında marka algısını en fazla artıran kurum ve markalar arasında yer alarak, Kişisel Bakım kategorisinde ikinci kez ödül aldı.

Arçelik’ten “Look Further” ödülü

Arçelik’in düzenlediği 2016 Global Supplier Summit gecesinde Yapıştırıcı Teknolojileri Genel Endüstri, Endüstriyel Montaj (Industrial Assembly-IA) Bölümü kalite ve verimliliği artırmaya yönelik geliştirmeleri ve önemli miktarda enerji tasarrufu sağlayan çözümleri ile “Look Further” kategorisinde ödül aldı.

Schwarzkopf Professional SalonLab iki ayrı CES 2018 Innovation Awards (CES 2018 Yenilikçilik Ödülü) ödülüne layık görüldü.

Saçın mevcut durumunu ve rengini ölçüp değerlendirerek üretilen ileri derecede kişiselleştirilmiş saç ürünleri ve bakım hizmetlerinin dahil olduğu bütünsel bir ekosistem yaratarak kuaför salonlarını dijital çağ ile buluşturan Schwarzkopf Professional SalonLab Las Vegas’ta gerçekleştirilen CES ödüllerinde ilk defa sahne aldı ve iki ayrı CES 2018 Innovation Awards (CES 2018 Yenilikçilik Ödülü) ödülüne layık görüldü.

German Brand Award 2018 (Alman Marka Ödülleri 2018): Schwarzkopf Professional SalonLab

Schwarzkopf SalonLab, “Excellence in Branding” (Markalaşmada Mükemmellik) kategorisinde Product Brand of the Year (Yılın Ürün Markası) ödülüne layık görüldü.

Amerika'da 2017 "Yılın Ürünü" ödülleri

İki Henkel markası Schwarzkopf Keratin Color ve Snuggle Plus SuperFresh ilgili kategorilerinde “Yılın Ürünü” ödülüne layık görüldü. Yılın Ürünü kazananların araştırma ortağı Kantar TNS tarafından gerçekleştirilen ulusal temsilci anketinde 40.000 tüketicinin oylarıyla desteklendiği, ürün inovasyonu için tüketici oylarıyla belirlenen dünyanın en büyük ödülüdür.

Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri

Henkel Türkiye Beauty Care İş Birimi, 2016 Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri’nde “Yılın İş Ortağı” seçildi.

Sürdürülebilirlik

Henkel için altın değerlendirme kategorisi!

“Sürdürülebilirlik için Hep Birlikte” insiyatifinin bir üyesi olan Henkel’in sürdürülebilirlik yönetimi, bir kez daha uluslararası bir derecelendirme kuruluşu olan EcoVadis tarafından değerlendirilmiştir. Henkel, kurumsal sosyal sorumluluk derecesinden dolayı en yüksek değerlendirme kategorisi ile ödüllendirilmiştir.

Oekom'da Endüstri Lideri

Oekom Research'ün 2017 Kurumsal Sorumluluk İncelemesi'nde Henkel, Ev ve Kişisel Ürünler kategorisinde en iyi şirket olarak yer aldı.

Keşif Dünyası’na ödül

Doğrudan Pazarlama İletişimciler Derneği tarafından düzenlenen 2015 Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde Henkel Türkiye’de Keşif Dünyası projesi ile Lansman Aktiviteleri dalında ödüle layık görüldü.  

Henkel 2017 RobecoSAM Altın Sınıf Ödülü'nün sahibi oldu

Henkel, Altın Sınıf Ödülünü ve sürdürülebilirlik başarıları dolayısıyla “Industry Mover” ödülünü almıştır. Ayrıca "2017 Sürdürülebilirlik Yıllığı”na dahil edilmiştir.

Marka Değeri

Henkel iki defa üst üste olmak üzere “Höchste Reputation” (En Yüksek Saygınlık) ödülüne layık görüldü.

Alman dergisi Focus tarafından gerçekleştirilen araştırmada Henkel, FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) kategorisinde ilk sırayı alırken Schwarzkopf ise kozmetik kategorisinde mümkün olan en yüksek puanı elde etti.

Henkel "Dünyanın En Beğenilen Şirketleri" arasında 2017

Henkel, Fortune Dergisinin "Dünyanın En Beğenilen Şirketleri" sıralamasında, “Sabunlar ve Kozmetikler” endüstri kategorisinde, altıncı sırayla dünyanın en saygın şirketleri arasında yer aldı.

"Unicepta CEO Sıralaması " 2016 en iyi medya imajı

Hans Van Bylen tüm DAX30 CEO'ları arasında en iyi medya imajına sahip CEO seçildi. UNICEPTA Medienanalyse GmbH, izleme, medya analizi, araştırma yeterliliği ve iletişim danışmanlığı hizmetleri alanlarında global lider bir tedarikçidir.

Cazip bir işveren

Henkel, European Award for Diversity (Avrupa Çeşitlilik Ödülü) ile ödüllendirildi!

Henkel’in kapsayıcı bir yaklaşımı ve kadınların temsilini teşvik etme yönündeki başarılı çabaları European Awards tarafından Dax 30 kategorisinde tanınmış ve takdir edilmiştir. Bu ödül Ethics & Boards Observatory ve Institut du Capitalisme Responsable (Sorumlu Kapitalizm Enstitüsü) tarafından atfedilmiştir.

Üstün performans "2016'nın En Çok Tercih Edilen İş Vereni"

Henkel Almanya dünyanın en iyi işverenlerinden biridir ve altıncı kez "En İyi İşveren" unvanı ile ödüllendirilmiştir. 2016 yılında Henkel Çin de ilk kez “En Çok Tercih Edilen İşveren Kuruluş” onayı almıştır.

Henkel stajyerlerin ve mezunların gözünde en iyi işverenler arasında

Almanya'nın stajyerlere yönelik en kapsamlı işveren kalitesi ve marka itibarı anketi olan CLEVIS Stajyer Memnuniyet Raporu'nda, Henkel "Yıldız" unvanını alarak, ilk 30 şirket arasına girdi.

Henkel 2017’de Amerika'nın En Büyük İşverenleri Arasında

Henkel, Forbes’ in 2107 raporunda Amerika'nın En Büyük İşverenleri sıralamasında yer aldı! 30.000 Amerikalı'nın görüşlerine dayanan istatistik, 25 farklı endüstrideki şirketlerin sıralamasını belirledi.

Randstad Ödülü: Henkel Rusya

Henkel Rusya'da "En Cazip İşveren" olarak Ranstad Ödülü'nü aldı. Bu ödül 2000 yılından beri yıllık bazda verilmekte olup, uygulanan anket dünya genelindeki en bağımsız ve büyük ölçekli çalışma olarak kabul edilmektedir.