Ödül ve Dereceler
Performans kültürümüzün kanıtları
Henkel her yıl 80’in üzerinde ödüle değer görülür. Henkel’in müşteriler, distrübutörler, kurumlar ve diğer paydaşlarından aldığı ödüllerden bazıları;
Ürünler ve İnovasyon
Horizont, Almanya’daki en güvenilir markalar hakkında, 19. Reader’s Digest araştırmasını yayınladı.
Henkel, Persil ürünü ile “Deterjan” kategorisinin kazananı olarak, uzun yıllardır sahip olduğu müşteri güvenini korumayı sürdürdü.
Arçelik’ten “Look Further” ödülü
Arçelik’in düzenlediği 2016 Global Supplier Summit gecesinde Yapıştırıcı Teknolojileri Genel Endüstri, Endüstriyel Montaj (Industrial Assembly-IA) Bölümü kalite ve verimliliği artırmaya yönelik geliştirmeleri ve önemli miktarda enerji tasarrufu sağlayan çözümleri ile “Look Further” kategorisinde ödül aldı.
Gliss markası ikinci kez “The ONE Awards”ı aldı
Marketing Türkiye dergisinin Akademetre işbirliğiyle düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” nde Gliss, 2016 yılında marka algısını en fazla artıran kurum ve markalar arasında yer alarak, Kişisel Bakım kategorisinde ikinci kez ödül aldı.
Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri
Henkel Türkiye Beauty Care İş Birimi, 2016 Watsons Güzellik ve Kişisel Bakım Ödülleri’nde “Yılın İş Ortağı” seçildi.
Sürdürülebilirlik
Sustainalytics'te Üst Konum
Sustainalytics tarafından yayımlanan yılı Sürdürülebilirlik Sıralamasına göre, Henkel “Ev Ürünleri ve Kişisel Ürünler” kategorisinde sektör lideri oldu. Yapılan karşılaştırmalı analizde, çevre, toplumsal ve yönetim performansını değerlendiren ESG yaklaşımı temel alınıyor.
Keşif Dünyası’na ödül
Doğrudan Pazarlama İletişimciler Derneği tarafından düzenlenen 2015 Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde Henkel Türkiye’de Keşif Dünyası projesi ile Lansman Aktiviteleri dalında ödüle layık görüldü.
Included in FTSE4Good since 2001
Henkel, Financial Times ve Londra Menkul Kıymetler Borsası tarafından 2001 yılında başlatılan FTSE4Good etik endeksine aralıksız 20. kez girmeyi başardı.
Marka Değeri
Henkel iki defa üst üste olmak üzere “Höchste Reputation” (En Yüksek Saygınlık) ödülüne layık görüldü.
Alman dergisi Focus tarafından gerçekleştirilen araştırmada Henkel, FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) kategorisinde ilk sırayı alırken Schwarzkopf ise kozmetik kategorisinde mümkün olan en yüksek puanı elde etti.
Horizont’un en iyi kariyer fırsatları sıralaması.
Henkel, en iyi kariyer fırsatlarını sunan ilk 10 Alman şirketi arasında yer almaktadır.
Bilanz – Almanya’nın En Beğenilen Şirketleri
Henkel, Almanya’nın en beğenilen şirketleri arasında gösterildi.
Cazip bir işveren
Diversity Leader 2021
Financial Times ve Statista, Henkel’i Diversity Leader 2021 ödülüne layık görmüştür. Değerlendirme sürecinde, 16 farklı Avrupa ülkesinde yerleşik bulunan şirketler, çeşitlilikleri açısından kıyaslanmıştır.
Lebensmittelzeitung – iktisat öğrencileri tercih ettikleri işvereni seçti
Henkel, iktisat bölümünde öğrenim gören öğrenciler tarafından yapılan oylamada, “Dehaya sahip markalar” kategorisinde, tercih edilen işverenler arasında ilk 10’da yer almıştır.